.

my own little piece of the world...

søndag 4. april 2010

Pappas bursdag!

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!

Lørdag var det dags for litt handling med mamsen på Senteret.. Det ble en tunika på hver av oss, og en cardigan ekstra til meg :D Snille mor! ;)

Vi fikk også kjøpt ferdig bursdagsgaven til pappa, en leeeeekker spareKU!

Etter litt shopping var det igjenn litt kakebaking før det var gjester og snitter som var fokuset.. :) En kjempe hyggelig dag med masse familie! :)

Kaken til pappa, med Pink Panther på.. En av tingene jeg husker at pappa har vært fan av hele min barndom..

En av gavene pappa fikk, som også har vært ett etterlengtet ønske var tur med Hurtigruten!

Båten går nordover til Trondheim 7 mai, hvor de skal tilbringe en søndag før flyet går nedover igjenn søndag kveld!

Fra meg, Bjørnar, Richard, C&C fikk pappa en nydelig Spare-ku med maaasse penger i, så han kan spare til enda en tur.. lenger nord!


Jeg tror nok vi alle synes det var en flott dag, med masse god mat, og god familie! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Andre innlegg

Related Posts with Thumbnails